16.10.20

Dialog v času koronavirusa

- Kaj pa delaš tukaj? Ne greš več na trening?

- Danes ne. Iščem zemljišče za gradnjo. Danes grem na zemljišče z nepremičninskim agentom. 

- Zelo dobro. Vceraj si šel v zdravstveni dom? 

- Ja, ja. Kar v redu sem. Pogovoril sem se z zdravnikom in potem šel v bazen…

- V bazen ali na bazen?

- V bazen. 

- Mislil sem, da ne maraš vode. Nisi šel na obalo to leto.

- To leto ni bilo dobro za potovanje. Ne morje, nič. Nisem šel v tujino.

- Jaz  tudi nisem. Nisem šel na letalo. 

- 2020: samo v hiši. 

- Ja. Moje največje potovanje je, da grem v kopalnico. 

- Samo v kopalnico, sploh ne grem na stranišče. 

- Ko izumijo cepivo, a greš prvi dan v bolnišnico?

- Ne, najprej bom počakal na morske prašičke. A poznaš Jona? Gre v Rusijo po cepivo…

- A res? Pojde na avión ali na avto? 

- Nor je. Pravi, da gre na kolo. 

- Nor je. Danes, greva na pijačo?

- Ne morem. Jutri? Greva v kavarno? 

- Jutri ne morem. Grem na ambasado. Imam sestanek. 

- V redu. Lep pozdrav veleposlaniku. Ko sem ga nazadnje videl, je bil v knjigarni in iskal brazilsko knjigo, knjigo Machada de Assisa: Memórias Póstumas de Brás Cubas. 

- Našel jo je? Vem, da je ta knjiga v knjižnici. 

- Super. Povej mu. Vem, da zdaj študira portugalščino in hodi na tečaj. 

- Zanimivo. Kje so lekcije? Hodi na fakulteto? 

- Ne vem. Mislim, da hodi na pouk v zasebno šolo.

- Je bil že kdaj na Portugalski?

- Ne vem, če je bil na Portugalski. Želi pa v Brazilijo. Po koronavirusu…

- Razburljivo. Če želi poslušati portugalščino, lahko gre tudi na Kitajsko! 

- Na Kitajsko? Pa tudi? Na Kitajski se govori kitajsko!

- Ne samo. Lahko gre v Macao. V Macau govorijo portugalščino.

- To pa mora biti drugačna portugalščina, s kitajskim naglasom. Jon lahko gre na Kitajsko. V Rusijo se lahko vozite z vlakom.

- A res? Koliko dni potovanja? Je na vlaku spalni vagon?

- Seveda. Transsibirski… Sedem dni na vlaku. Lahko pa tudi izstopite in prenočite v hotelu.

- Da, bolj udobno. No, moram iti. Danes grem na konferenco. Ne greš?

- Grem. Ampak najprej pa grem na banko. Danes dobim plačo.

- Odlično. Se vidimo kasneje. Po konferenci grem na zabavo. Pa ti?

- Ne, ne grem. Z ženo greva v restavracijo.

- Gresta v japonsko?

- Ne, greva v italijansko. In potem, pozno bo, bova v hiši. 

- Je v tvoji hiši že vključeno ogrevanje?

- Ja. V sredo sem poklical .

- V moji hiši, v torek. 

- Letos je videti, da bo hladneje. Moram iti v nakupovalni center, kupiti obleke za zimo.

- V trgovini XYZ so dobre akcije. Uživaj. 

- Hvala. Bom videl. Poskušal bom iti v nedeljo. 

- V nedeljo? V nedeljo boš lahko šel samo na bencinsko črpalko in v bolnišnice…

- Zakaj?

- Spet zaradi koronavirusa. Pojdi v soboto. Nedelja bo zaprta. Vse zaprto. 

- Tako močno sem si želel v kino.

- Zelo sem si želel v gledališče.

- Kdaj gremo lahko spet na predstavo?

- Pa na koncert?

- Ne vem. Nihče ne ve.

Nenhum comentário: